HIPERSZONIKUS BURKOLATI HAJTÓMŰVEK

CÉL A KONKRÉT FEJESZTÉSEK SZEMLÉLTETÉSE EGY ÚJ TÍPUSÚ TERVEZÉS ELINDÍTÁSA ÉRDEKÉBEN KIEMELVE A HIPERSZONIKUS REPÜLŐESZKÖZÖK FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEIT

Egyéb repülőeszköz felépítmények lehívások szerint

...........................................................................................................

Régebbi lehívások:

ÜH1/001 Objektum-hajtómű fejlesztés: Skicc: fényalapú hajtóműkialakításával történik a helyváltoztatás objektum alsó részen elhelyezve (működési mechanizmusa feltételezett a fény tulajdonságát kihasználva stb. és mechanikailag ötvözve stb. , lokális fényenergia használata látható csak, elviekben érthető a szélsőséges mozgások kialakításának képessége a hajtómű technológiája által. (S. fény ötvözet) A műszaki hátteret nézve elviekben a jelenlegi rakéta hajtóműnél sokkal fejlettebb szerkezet mind sebesség mind térváltoztatás szögére nézve. Teljesítmény fokozását és szögben történő változtatását lehetővé teszi (x). Kutatási elemzése: Spontán megjelenés. Első megjelenésben a hajtómű volt a fő pont. Felépítési elemzése:

 

ÜH1/002 Objektum-hajtómű fejlesztés: Skicc: fényalapú hajtómű kialakítással, ami a teljes burkolatban jelen van azaz teljes burkolati hajtómű kialakításával (X). Ennek a technológiának köszönhető az egyszerű formai megjelenés kialakítása azaz ellipszis vagy háromszögletű mindenféle egyéb szárnykiképzés nélkül. Egyértelművé teszi az egész objektum fényként való láthatóságát a teljes burkolati hajtómű. Teljes burkolati  pajzsműködés is a technikai felépítésből feltételezhető. Kutatási elemzése: Spontán megjelenés. Első megjelenésben a hajtómű volt a fő pont. Felépítési elemzése:

 

ÜH1/003 Objektum-hajtómű fejlesztés: Skicc: kőr alaprajzú objektum, olyan hajtómű kialakítással, ami fényjelenséget nem okoz egyáltalán. Erőteres mechanikai mozgáson alapuló energiatermeléssel működik, ami több lépcsős megoldást is eredményez teljesítmény szerint. A fő érdekessége, hogy olyan mozgásirányítási mechanizmus van jelen, aminek az egyik sarkalatos pontja a kőr alak, azaz kimondottan a geometriára alkalmazva lett kialakítva a mozgáskoordinációs rendszere (X). Szintén egyszerű, szárny nélküli formai megjelenés tapasztalható. A hajtómű meghatározott helyen van beépítve. Felderítésnél, mivel fényjelenséget nem produkál, nehezen érzékelhető. Kutatási elemzése: Tudatos lehívás. Első megjelenésben a hajtómű volt a fő pont. Felépítési elemzése:

 

ÜH1/004 Objektum-hajtómű fejlesztés: Skicc: aktuális (jelenlegi) technológiát képviselő objektum, ami téridő átlépésre alkalmas. Egyszerű, szárny nélküli kiképzés jellemzi formailag. A hajtómű a teljes burkolati részben van kialakítva. Az objektum a jelenlegi haladással "sebességgel" nem közlekedik, hanem helyette téridő bontási koordinációkkal változtatja a helyzetét. A hajtómű kialakítása mozgó alkatrészeket nem tartalmaz és nincs külön pajzs a téridő szerkezetnek a felbontására, mert a  burkolat működése maga után vonja ezt a funkciót is.  Erőteres kialakítása változó szög és (X) kiképzések digitalizálása által, lehetőséget biztosít alkatrész nélküli erőtér hatásmechanizmusaiból következő helyváltoztatásra, ami kompatibilis az univerzum téridő szerkezeti felépítésére, amire így közvetlen hatással bír. A digitalizált erőtérműködés pillanatnyi objektum megjelenést tesz lehetővé adott koordinációs helyen, ami a külső felderítés szempontjából váratlan megjelenést okoz. Hangtalan, fényjelenség nem kíséri a helyváltoztatást. A hajtómű kompatibilisen reagál a közvetlen környezetére éterfizikai szempontokat figyelembe véve, ami egyértelmű helyzet feltérképezéssel bír azaz a koordináció változtatás és a környezeti felderítés szoros összefüggésben működik. >> A hajtómű technológiai kialakításának lehetősége maga után vonhatja különböző anyagok gravitáció mentesítésének a megoldását is. Kutatási elemzése: Tudatos lehívás. Első megjelenésben a hajtómű volt a fő pont. Felépítési elemzése:

 

ÜH1/005 Objektum-hajtómű fejlesztés: Skicc: változó alakzatú burkolati hajtóművel ellátott objektum (teljes külső objektum megjelenés elsőre ) Kutatási elemzése: Spontán megjelenés. Elsőre a teljes objektum mozgáskoordinációjának a bemutatásával és azt kihangsúlyozva. Több azaz főként 2 helyzetelemzéssel. A.) Térbeli mozgás. B.) Objektum alakváltoztatási mozgása a koordináció változtatással összhangban sajátságos geometriai formát fenntartva a haladásban. Felépítési elemzése:

 

ÜH1/006 Objektum-hajtómű fejlesztés: Skicc: rejtőzködő különböző megnyilvánulások mozgás alatt érzékelhetők (teljes külső objektum megjelenés elsőre) Kutatási elemzése: Spontán megjelenés. Elsőre a teljes objektum láthatóvá vált a teljesen láthatatlan üzemmódból, helyzetváltoztatás által minimális csak az oldalrészen és mindez alul megjelenő vékony tompa piros-narancssárga fény formájában, pontokban. Az objektum egyáltalán nem érzékelhető beleolvad a környezetbe. Fekete háttér maga az objektum is fekete színben jelent meg. Úgy gondolom a fényjelenség mivel elbillenésnél volt csak érzékelhető, azért jelzésként értelmezhető, hogy a beazonosításhoz észrevehető legyen amit a mozgás is alátámasztott. Ellipszis alakú.  Felépítési elemzése:

 

2012. 12. 23. OBJEKTUM ADATLEHÍVÁS

  • TK beszúrással objektum orrán elhelyezkedő rögzítetten megjelenő kúpszerűen kialakított fehér színű fényjelenség, egyforma intenzitású fehér fénnyel 4 lefutás található benne, ami a műszaki kivitelezhetőséghez tartozik. Hasonlít a jelenlegi lézerrel felszerelt orrban elhelyezett lézeres technológiához, de ez közvetlenül az orrészre lett beépítve.

Jelenlegi lézer ami felszerelésre kerül:jelenlegi_lezer.jpg

Az ábra a jelenlegi lézerfegyver ami beépítésre  került. Amit láttam más, mert nincs így lekorlátozva a orrészen. Szabadon lévő orrészre kialakított energiakiképzés.Amit szemléltetni szeretnék ott magára az orrészre van kiképezve és az egész felülete világít üzemben. Az állításokat meg lehet oldani (nem publikus) amivel elviekben idő nyerhető valamint ebben a felállásban hajtóműhöz kapcsoltan is funkcionálhat.

          Rajz:

  • FK megjelenítésben vadászrepülőhöz hasonló objektum alsó és hátsó nézetből érzékelve. Hátul két darab ellipszis szerűen kialakított hosszanti rész fut. A burkolat füstös fémes színű matt nagyon sok kiképzés található benne minden hol azonos anyagból, ami az egybefüggő burkolatba lett kiképezve. Sajnos messziről lehetett érzékelni az objektumot, így a pontos burkolati felépítmény rajzolatait nem lehetett látni. ( A hátsó kiképzés hasonlít az F/A-22 RAPTOR vadászrepülőhöz de csak geometriai szinten jelenlegi hajtóműre kiterjesztve a párhuzamot formailag adja- Hajtómű:új, P&W F-119-PW-100 hajtóművének rendkívül magas a tolóerő/repülőgéptömeg aránya, így képes az ún. super cruise módra, vagyis az utánégető nélküli szuperszonikus sebességre és kitűnő manőverezőképességet ad neki. A super cruise módot már 40 éve fejlesztik (többek között az F-16XL-ben.)

          Rajz:

...........................................................................................................

3013.01.10.  Spontán képbeszúrás analizálási lehetőséggel. Link: Adatátvitel távvezérlés egy főgerincen 3D-ben

--------------------------------------------------------------------------------------

2013.01.13. Már 2. alkalommal jelent meg egy 3 db. háromszögletű kiképzéssel rendelkező objektum középen kőr alakú centrummal vízszintes mozgást végezve óra járásával ellenkező irányút. Spontán képbeszúrás. Nem lett analizálva még.

--------------------------------------------------------------------------------------



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 18
Tegnapi: 35
Heti: 18
Havi: 690
Össz.: 88 478

Látogatottság növelés
Oldal: Egyéb repülőeszköz felépítmények lehívások szerint
HIPERSZONIKUS BURKOLATI HAJTÓMŰVEK - © 2008 - 2024 - burkolatihajtomu.hupont.hu

A HuPont.hu jelszava az, hogy itt a honlapkészítés ingyen van! Honlapkészítés Ingyen

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »