HIPERSZONIKUS BURKOLATI HAJTÓMŰVEK

CÉL A KONKRÉT FEJESZTÉSEK SZEMLÉLTETÉSE EGY ÚJ TÍPUSÚ TERVEZÉS ELINDÍTÁSA ÉRDEKÉBEN KIEMELVE A HIPERSZONIKUS REPÜLŐESZKÖZÖK FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEIT

Új légijármű tervezés realitásának a felépülése "H1200-ás szériára"

 


Ha valaki megnézi ezt az oldalt nem szakemberként, annak is elvonatkoztatott. Ha mindezt egy szakember szemléli, hülyeségnek tűnik, mert akkora falat ezen technológiák megoldása, hogy képtelenség egy pár eszmefuttatással eredményt elérni (jelenleg egy 42 oldat kitevő vázlat van itt). Igaza is van, ha ebből a szemszögből nézi  és abból az információhalmazból szeretné kiválogatni a technológiai információkat a légijárművekhez, amit eddig a szakemberek ezen területen kutattak terveztek vagy jelenleg publikusan és titkosan fejlesztenek. Ha az UFO jelenségeket nézzük, ami esetleg reális megjelenés lehet nem lehet érdemi információkhoz jutni belőle, mert külső pillanatnyi vizuális megjelenéssel szolgálnak és a belső technológiai információkra semmilyen rálátást nem mutatnak. Ami továbbra is nehezíti az általam felsorolt légijármű típusokat még UFO-ként se találkoztunk velük véleményem szerint, mert az eddig általam megnézett felvételek és a H1200-ás széria nem hasonlít.

Úgy gondolom létezhet olyan technológiai információcsere amivel építőleg hathat(nak) az emberiségre .... hogy a rakéta, légijármű, energetikai képletekről történő képek és folyamatábrák honnan jönnek nem tudom, de intelligens, az információk rendszerezett és épülő formában, szemléltetve kerülnek megjelenítésre az biztos. Sajnos a képesség amivel szemlélni lehet ezeket az nagyon szerény és kezdetleges ezért is van némi zűrzavar a leírtakba amihez hozzájön hogy egyáltalán nem vagyok szakember ezen témakőrben, így a mérnököknek (gépész, repülő, hadmérnök) nehéz normális képet mutatni a látottakról. Úgy gondolom nem kerülne pénzbe, ha elméleti kutatásként a repüléssel és a hajtóművekkel kapcsolatos lehívott tech. információkat szakemberekkel egyeztethetném. Csak ebben az esetben lehet látni, hogy mit lehet kihozni belőle. Mivel a hajtóművek atomfizikai, kémiai stb. információkat is jelentenek nyilvánvaló hogy ide is ki kell térni. Úgy gondolom, van esély arra, hogy értelmes és felhasználható tálalásban kerüljön mindez felszínre, ha mi is úgy állnánk hozzá. Nyilvánvaló, hogy a katonai vonatkozások miatt de már csak azért is mert több teljesen új tech. ütötte fel a fejét a katonaság valamilyen szinten figyeli sőt volt aki már személyesen is érdeklődött Pesten. Amire ki szeretnék térni, az az, hogy segítség is kellene szakemberekből, hogy elméleti szinten fel lehessen térképezni a lehetőségeket nem csak katonai szemlélőkre akik  mivel kész terveket és elkészült prototípust nem látnak nem értékelik szinte semmire az egészet. 

Ennek a tervezésnek is megvan a saját vagyis az adott útja, ami egy elméleti aztán ha az már kőrvonalazódott akkor gyakorlati kutatásba prototípus kifejlesztésbe átmehet lépésről lépésre.

Úgy gondolom a baj velem van mert nem vagyok mérnök de a kapott információt be lehet úgy rangsorolni és illeszteni hogy szakember tudjon vele mit kezdeni. Egyébként is annyi területet ölel fel hogy egy ember képtelen lenne szakmailag átlátni, pláne hogy több helyen új tech. megjelenések mutatkoznak. 

Mivel külső megjelenés, folyamatok, belső felépítmények, vezérlések stb. érzékelhetők így kész képet kaphatunk egy teljes prototípusról ami még csak egy formában történhetne ha idekerülne a légtérbe működő képesen H1200-típus amit szétszedhetnénk azaz visszabonthatnánk úgy, hogy meg is értsük.... de ha segítség itt sincs talán még így kézen fogva se lenne egyértelmű. Ezért is kezdtem mélyebben foglalkozni evvel a tervezéssel, mert a technológiák megértésére törekvő adatátadás látszik kibontakozni belőle ami így talán még többet jelenthet mint egy légtérben "befogott" UFO.

Jelenleg az eddigi vázlat (ez a honlap) azt mutatja, mit lehetne részletesen lehívni információként, aminek megvan a maga útja. Ez az út hasonlít a jelenlegi tervezéshez avval a különbséggel, hogy pl. a repülési fizikai paramétereket is át kell konvertálni a jelenlegi tervezésekben használatos alkalmazásokra. Ez megoldható egyeztetésekkel, ha módot kapnák rá. 

  

Kapcsolat: szingularitech@gmail.com



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 28
Tegnapi: 16
Heti: 101
Havi: 665
Össz.: 88 453

Látogatottság növelés
Oldal: Új légijármű tervezés realitásának a felépülése "H1200-ás szériára"
HIPERSZONIKUS BURKOLATI HAJTÓMŰVEK - © 2008 - 2024 - burkolatihajtomu.hupont.hu

A HuPont.hu jelszava az, hogy itt a honlapkészítés ingyen van! Honlapkészítés Ingyen

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »