Jelenlegi technológia és az idegen technológia összevetése Falcon HTV-2, Raptor, Airborne Laser, Falcon HTV-3X
A jelenlegi technológiák összevetése röviden az idegen technológia mellé sorolásával mutatott információk alapján. A kevés adat a még jelenleg kifejlesztés alatt álló adatlehívás oka, így mindenkinek a türelmét kérem a megfelelő adatlehívásig. A lényeg ezen a lapon, hogy a mi technológiánkhoz mi kerül összehasonlításra.
----------------------------------------------------------------------
2012.05.29.
Az új technológiában kimondottan a Falcon HTV-2 alsó részének hajtóműhiányosságának bemutatása volt a fő cél. Az új technológia az alsó burkolaton több páros háromszög alakban kiképzett burkolati hajtóműkialakítást mutat kéken fénylő energiaárammal, melynek mechanizmusa energiavisszafordítással működik minden egyes páros háromszögű kiképzésben.
----------------------------------------------------------------------
2012.12.23.
A technológiai összehasonlítás véleményem szerint a tolóerő-tömeg arány változtatásra hívta fel a figyelmünket úgy, hogy a jelenlegi formai hajtóműkialakítást és a burkolati hajtómű kiképzéseket együttesen mutatták be. FK megjelenítésben vadászrepülőhöz hasonló objektum alsó és hátsó nézetből érzékelve. Hátul két darab ellipszis szerűen kialakított hosszanti rész fut. A burkolat füstös fémes színű matt nagyon sok kiképzés található benne minden hol azonos anyagból, ami az egybefüggő burkolatba lett kiképezve. Sajnos messziről lehetett érzékelni az objektumot, így a pontos burkolati felépítmény rajzolatait nem lehetett látni. ( A hátsó kiképzés hasonlít az F/A-22 RAPTOR vadászrepülőhöz de csak geometriai szinten jelenlegi hajtóműre kiterjesztve a párhuzamot formailag adja- Hajtómű:új, P&W F-119-PW-100 hajtóművének rendkívül magas a tolóerő/repülőgéptömeg aránya, így képes az ún. super cruise módra, vagyis az utánégető nélküli szuperszonikus sebességre és kitűnő manőverezőképességet ad neki. A super cruise módot már 40 éve fejlesztik (többek között az F-16XL-ben.)
----------------------------------------------------------------------
2012.12.23.
Az új technológia az orrban elhelyezett hajtóműként is funkcionálható energiarészre mutatott. TK beszúrással objektum orrán elhelyezkedő rögzítetten megjelenő kúpszerűen kialakított fehér színű fényjelenség, egyforma intenzitású fehér fénnyel 4 lefutás található benne, ami a műszaki kivitelezhetőséghez tartozik. Hasonlít a jelenlegi lézerrel felszerelt orrban elhelyezett lézeres technológiához, de ez közvetlenül az orrészre lett beépítve szabadon korlátozás mentesen. Szabadon lévő orrészre kialakított energiakiképzés aminek a teljes felülete világít üzemben. Az állításokat meg lehet oldani így is (lézer elfordítása nélkül) amivel elviekben idő nyerhető, valamint ebben a felállásban hajtóműhöz kapcsoltan is funkcionálhat.
-----------------------------------------------------------------------
2012.12.28.
A jelenlegi hajtómű helyett beépítésre kerülő belső burkolati kialakítás és töltés áramoltató rendszer. Kivitelezése objektum közepén hosszanti elhelyezkedésű két rendszer valamint üreges burkolati kialakítás a teljes objektumban összekötve a középső két hosszantival, ami az objektumban végigérő ellipszis átmérőjű csőszerűen kiképzett rendszerrel arányosítva helyezkedik el az objektumban. A burkolati és a középső rendszer kapcsolata folyamatos, mely a tolóerő kialakításban szerepet játszik és így a helyváltoztatásban. A burkolat felületén létrejövő folyamatos töltéscseréről és a középső rendszerbe történő áramoltatásért a burkolat és az objektum mozgási mechanizmusa kölcsönösen felelős. Tértechnológiai mechanizmusból kivonásra kerülő töltésfelhasználás a meghajtás, a burkolat speciális kialakítása szükséges.
-----------------------------------------------------------------------