H1203 Fénysebességgel történő helyváltoztatás erőteres meghajtás
Elvi megközelíthetősége a fénysebességgel történő helyváltoztatásnak objektumra nézve: olyan objektum körüli erőtér kialakítás, melynek folyamán az objektum tolóerő kialakítása valamint a fénysebesség küszöbértékének elérése történik. A burkolati hajtóműnek az indításhoz egy kétfunkciós beállítása szükséges. Az erőtér kialakításban a hajtóműnek és annak precíz vezérlésének a megfelelő erőtér kialakításában fontos szerep jut. Az erőtér fénnyel történő kompatibilitásáért és a tömegre ható ellenálló képességéért új technológiai eljárásokat kell kivitelezni. Az eljárással az erőtér hajtja végre fénysebességgel az objektum helyváltoztatását. Az erőtér végig kapcsolatban van az objektum külső részével azaz a burkolati hajtómű részét képzi.
- Helyváltoztatás: légtér, kozmosz egy dimenzióban gravitációmentesített mert az erőtér a tömeget kiegyenlíti
- Objektum alapforma leírása: szárny nélküli háromszögletű
- Objektum lokális tér kapcsolat: erőtér általi speciális fotonháló objektum tömegének kiiktatására képes valamint az objektum fixen tartását biztosítja a fénysebesség alatt azaz az objektum és az erőtér az indítási és leállítási funkciókat leszámítva stabilan fennmarad az objektumot teljesen körbefogja
Az erőtér kialakításának lehetősége lézer felhasználásával átkonvertálások technológiailag (új):
Az erőtér kialakítás fenntartása folyamatos (kapcsolatban a manőverezéssel) annak ellenére hogy fix-nek látszik így nem igényel univerzum tértechnológiai adaptálásokat viszont a jelenlegi PC vezérlések gyorsaságát nézve nem kompatibilisek a manőverezéshez.
- Objektum mozgásfunkciók:
- Külső felépítés:
- Objektum rendszerfelbontás szemléltetése:
- Alkatrészek és beépítettségük:
- Műszaki oldalról hajtómű folyamatszemléltetése egy egységre:
- Műszaki oldalról hajtómű folyamatszemléltetése hajtóműrendszerre:
- Burkolati hajtómű:
. Indítása: erőtér folyamataktiválás
. Fenntartott üzemmód:
. Hajtómű átkapcsolási mechanizmusa haditechnikai megoldásba fenntartott üzem mellett kétirányusítás:
Tolóerő-tömeg arány objektumra ( változtatásának lehetősége a külső hajtástechnikai így külső "hajtóanyag" felhasználás következtében):
1. Effektív és belső tolóerő:
2. Hatásfokok:
3. Propulziós hatásfok:
4. Termikus hatásfok:
5. Teljes hatásfok:
6. Fajlagos jellemzők:
7. Ide vonatkozó rendszermegfelelő alkatrész(ek)....... paraméterei: