HIPERSZONIKUS BURKOLATI HAJTÓMŰVEK

CÉL A KONKRÉT FEJESZTÉSEK SZEMLÉLTETÉSE EGY ÚJ TÍPUSÚ TERVEZÉS ELINDÍTÁSA ÉRDEKÉBEN KIEMELVE A HIPERSZONIKUS REPÜLŐESZKÖZÖK FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEIT

Objektum különböző technológiai beérkezései a légtérbe és a jelenlegi kozmoszunkba azaz 1D-be

 

2013.03.16. Alakzat lehívásra analízis a látottak után:

Jelenlegi összehasonlítási verzió hangrobbanást elért szuperszonikus sebességnél és másik dimenzióból vagy térszerkezetből való beérkezésre a légtérbe.

 1.) Szemléltető kép hangrobbanásra:

hangrobb.vadaszgep.jpg

Látható hogy sima légtéri hangrobbanás és nem másik dimenzióból való becsapódás mert a törzs vége látszik a fizikai behatás pillanatában:

1.hangrobb.vadaszgep.jpg

Ugyan ennek a szemléltetése sematikus rajzzal itt a térszerkezeti erővonal hiányzik:

 

lokeshullam_legt._sima.jpg

2.) Egy másik D-ből való becsapódás a látottak szerint körkőrös áramlat és előre felé elmozdulásnál hátra irányuló erőmozgás, ami örvényszerű, de hátrafelé irányuló, ami előre tolja az objektumot. Az objektum vége nincs a jelenlegi dimenzióban addig, amíg a fizikai folyamat le nem zárul. A légtér szerkezete kerül megbontásra, ami rendeződik teljes objektum beérkezés után.

Rajz: normál légtéri lökéshullám, amit eleve a nagy "sebességgel" azaz erővonal általi áthelyezés vált ki a légtérben nem pedig hagyományos gyorsulás, és az objektumhoz kapcsolódó térszerkezeti erővonal kilökődés általi lökéshullám. A hajtómű és a térszerkezeti erővonalak közvetlen kapcsolatban vannak egymással. Ez egy nagyon egyszerű rajz ami a két lökéshullám légtérben való megjelenését ábrázolja.

 

Itt a térszerkezeti erővonal az objektumhoz kapcsolódva jelenik meg. Ez az erővonal rántja át az egyik dimenzióból a másikba az objektumot.

 

 lokeshullam_d-enlegt..jpg

 

 

Ami még érdekes lehet hosszú, nyújtott háromszög alappal rendelkező szárny nélküli objektumnak közép tájékáról indult ki a körkőrös és hátrafelé kiterjedt örvényszerű jelensége. Az objektum így haladt, ami lehetett azért mert hangrobbanásnak gondoltam először és nem vettem érdemlegesnek mint új technológia és szembetűnőbben lett mutatva, de lehetséges az is, hogy ebben a formában távolságot tesz meg az objektum így. Ha teljes akarok lenni közvetlenül előtte oldalsó rakéta szerűen kinéző egység előre irányuló mozgással (kilövéssel) rendelkező repülőjárművet láttam, aminek elképzelhető, hogy az egyik ilyen rakétája szerű egysége tette meg a fent szereplő haladást. Adatlehívásnál ha egy alkalommal több azaz különféle információt kapok próbálom őket összeegyeztetni, mert az eddigiek azt mutatták, kapcsolódhatnak egymáshoz.

 

Az alábbi I., II., III., IV., ábra mutatja teljes dimenzióváltásnál és a kiindulási dimenzióba való visszatérés erővonal rendszeri rajzait:

Megjegyzés (Erővonalak és a lökéshullámok tisztázása):

 

I. Légijármű dimenzióváltó hajtómű bekapcsolása után erővonalrendszer rajza légterünkben: (A1 pozíció)

erov._be.jpg

 

II. Légterünk mögött lévő jelenlegi dimenzión átkonvertáló térszerkezeti erővonal viselkedés közvetlenül az objektumra nézve rajza a következő dimenzióba való átvitellel: III. A II. -ból való erővonal rendszer rajza objektum visszajuttatásával a kiindulási dimenzióba rajza: (B pozíció)

erov._atm..jpg

 

IV. A légtérbe való dimenzióváltást befejező légijármű erővonal rendszerének rajza:(A2 pozíció)

 

 erov._ki.jpg

Tértechnológiai hajtómű kifejlesztése térszerkezeti ugrásokra és dimenzióváltásokra:

1. lépés: az elv bebizonyítása egy prototípusként kifejlesztett hajtómű egységgel, ami a térszerkezeti ugrást bizonyítaná és jegyzőkönyvi méréseket szolgáltatna. 

Mi a lényeg: egy olyan szerkezet kivitelezése, mely a térszerkezeti stabilan meglévő erővonal szerkezetre hatni tud úgy, hogy ezek az erővonalak a kiváltó tárgyat helyváltoztatásra késztessék térszerkezeti ugrás által, ami következtében akkora helyváltoztatást ér el a kiváltó tárgy pillanatnyilag, ami sebességgel nem biztosítható. 

 

Ha a légijármű normál állapotban sebességgel halad A és B távolsága a hosszú egyenes szakasz ami időben is több.

Mint ha a légijármű térszerkezeti ugrásra képes burkolati hajtóművel rendelkezik, mert akkor a hajtómű a párhuzamosan futó térszerkezeti erővonalakat megszakítja, az pedig magával rántja a légijárművet. Azaz A és B távolság sebesség nélküli pillanatnyi idejű térugrássá generálódik.

tertech.jpg

Felhívás! Ha valaki segítene egy normális demó elkészítésében, hogy légijármű ezt pontosan hogyan kivitelezné teljes folyamatában erővonalakkal szemléltetve szövegesen alátámasztva megköszönném!

 

Folyt. köv.

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 35
Heti: 3
Havi: 675
Össz.: 88 463

Látogatottság növelés
Oldal: Tértechnológia: Objektum technológiai beérkezései a légtérbe és a jelenlegi kozmoszunkba azaz 1D-be
HIPERSZONIKUS BURKOLATI HAJTÓMŰVEK - © 2008 - 2024 - burkolatihajtomu.hupont.hu

A HuPont.hu jelszava az, hogy itt a honlapkészítés ingyen van! Honlapkészítés Ingyen

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »