H1202 Energetikai képletekkel történő meghajtás
2.) objektum, vadászgép közvetlen energiaátvitelének felhasználása
-ábra: kiemelt felhasználási bázisok a repülőeszköz külső részein technológiai lehetőségei!
Pl. "áramból" kialakítva új technológiát alkalmazva a gömb alak célzott kialakítására, valamint koncentrált energiamennyiség kiváltására. A lényeg az erősen koncentrált energiamennyiség kiváltása.
Nem gyújtás indikátora, hanem az a tolóerő, ami az objektum előrehaladását, mozgását biztosítja.
A gömbvillám az objektumon kívül kerül tértechnológiailag kialakításra, amit a sínpálya vonzása húz vissza az objektumba egy erőteljes hosszanti becsapódás által, ami következtében a sínpályába bejut a töltés.
Nem. Az objektum semmilyen sínen nem halad, a sínkiképzés az objektumon van. Nincs kilövő sín a mozgást a "gömbvillám" tolóereje adja légtérben és űrben egyaránt.
Nem hoz létre külső energiamezőt. A technológiát finomítani lehet szögben a burkolaton, ami a teljes manőverezést elviekben biztosíthatja. Akár a sínekkel is lehet variálni.
Nem a tolóerő szabadon megmaradó energiamennyiség, hacsak a technológiát nem akarjuk jobban felturbózni sebességben. Ebben az esetben plusz technológiával visszacsatolható a "gömbvillám" energiamennyiségének a növelésére.
Itt nincs energiamező, a "gömbvillámok" állandósított rendszerén van a hangsúly ami kőrfolyamatot képez a hajtóműhöz. A "gömbvillám" és az objektum egymásra hatása a cél.
Alapkutatás tértechnológiai szükséges hozzá. A kiindulás megvan Tesla kutatásaira visszavezetve.
Üzemanyag nélküli légtéri és űrrepülést, amit földről indítani lehet segédhajtóművek és rakéták nélkül. Természetesen egy ilyen energiagombóc erősségét úgy kell kiszámítani alaphelyzetből, hogy a tömeggyorsításnak megfelelő legyen a kezdésnél. Mivel kőrfolyamat utána fennmarad az energia. A fennmaradását vonzás biztosítja. Az energia megmaradás törvénye szerint működik.
További magyarázat: a "gömbvillám", ami egy sűrű energetikai töltéssel rendelkező egység létrehozása ötvözésekkel ellátva történik, ami az objektum mögött kerül kialakításra, amit az objektum hajtóműve generál kisugárzás által. Itt az energia kisugárzás nem igényel plusz energiát, mert az objektum mögött van és a tolóerő negatívuma biztosítja. Az alábbiakban a burkolati hajtómű egy komplex rendszerelemének szemléltetése történt.
Tolóerő negatívuma egy saját értelmezésben: Nálam a meghajtás következtében történő előre mutató elmozdulás helyén megmaradt kölcsönhatásra kiváltható erőbehatás "energia", amit a H1202/1 nél az objektum végén létrejövő pillanatnyi sugárzás megjelenése jelent és ami itt vonalként mutatkozik. Tehát nem kell kilökni a sugarat, mert az objektum eltávolodása által ugyan abban a fókuszban lesz amire célzottan szükség van.
- Helyváltoztatás: légtér, kozmosz egy dimenzióban
- Objektum alapforma leírása: szárny nélküli hároszögletű
- Objektum lokális tér kapcsolat: van adaptáció a térszerkezetből
- Objektum mozgásfunkciók: szokványos manőverezési képesség meglévő távvezérléssel és PC vel irányítható
- Külső felépítés:
- Objektum rendszerfelbontás szemléltetése:
- Alkatrészek és beépítettségük:
- Műszaki oldalról hajtómű folyamatszemléltetése egy egységre:
- Műszaki oldalról hajtómű folyamatszemléltetése hajtóműrendszerre:
- Burkolati hajtómű:
. Indítása:
. Fenntartott üzemmód:
. Hajtómű átkapcsolási mechanizmusa haditechnikai megoldásba fenntartott üzem mellett kétirányusítás:
H1202/1 objektum teljes felépítésének és működésének elemzése burkolati hajtóműre
H1202/1 adatlehívása: H1202.1 1.burkolati alkatrész
Az objektum előzetes kőrvonalazott külső megjelenése és burkolati hajtóművének alapműködési tisztázása után. A fent szereplő éjszakán két képmegjelenítésben tisztán kivehető módban látható információ:
a.) skicc burkolat külső részén ami látható belőle
b.) skicc az alkatrész hengeren belüli felépítése
c.) skicc a henger formája, elhelyezései
d.) keresztmetszeti ábra az alkatrészről
e.) mivel két ugyanazon alkatrész kell az energiaképlet szemléltetésére kialakításánál ennek a skicce
- Funkciója a fent szereplő H1202.1 1. burkolati alkatrésznek: sugár mennyiségének, adagjának, szögének, töltésének, kiképzésének, formájának, sebességének kialakítása valamint két azonos sugár ütközésének kivitelezésére alkalmas mozgó alkatrészt nem tartalmazó speciális alkatrész. Rendszerintegráltan működtethető.
---------
---------
---------
Tolóerő-tömeg arány objektumra ( változtatásának lehetősége a külső hajtástechnikai így külső "hajtóanyag" felhasználás következtében):
1. Effektív és belső tolóerő:
2. Hatásfokok:
3. Propulziós hatásfok:
4. Termikus hatásfok:
5. Teljes hatásfok:
6. Fajlagos jellemzők:
7. Ide vonatkozó rendszermegfelelő alkatrész(ek)....... paraméterei: