HIPERSZONIKUS BURKOLATI HAJTÓMŰVEK

CÉL A KONKRÉT FEJESZTÉSEK SZEMLÉLTETÉSE EGY ÚJ TÍPUSÚ TERVEZÉS ELINDÍTÁSA ÉRDEKÉBEN KIEMELVE A HIPERSZONIKUS REPÜLŐESZKÖZÖK FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEIT

H1202 Energetikai képletekkel történő meghajtás

  • Alapleírás: burkolati hajtómű energetikai képleteket képez objektumtól távolabb aminek az objektumba történő speciális becsapódása hozza létre a tolóerőt 

    2.) objektum, vadászgép közvetlen energiaátvitelének felhasználása

    -ábra: kiemelt felhasználási bázisok a repülőeszköz külső részein technológiai lehetőségei!

  • - H1202/1 Altípus: Zártrendszerű energetikai képletek pl. gömbvillám létrehozásával és az objektumba történő visszairányításával történő kőrfolyamatra épülő hajtómű kialakítás. Az objektum manőverezését a burkolati hajtómű kiképzése biztosítja. A tolóerőt az objektumba visszaintegrált körvonalazott energiaképletek adják egy meghatározott sínpályára vezetve melyből a belső folyamatok által újból kisugárzott energiaként a térben körvonalazott energia képződik. A körvonalazott energiaelérést a kisugárzás és szögfelhasználáson kívül az EPR rendszer tértechnológiai befolyásolása is adja, melyet a kisugárzott energia hatásmechanizmusa generál. Új tech. bevonása a fejlesztésbe a körvonalazott energetikai képletek mesterséges előállítása. A további felhasznált technológiák a jelenlegi technológiai szinttel összeegyesztethetők.
    • Hogyan  hozod létre a "gömbvillámot"?

Pl. "áramból"  kialakítva új technológiát alkalmazva a gömb alak célzott kialakítására, valamint koncentrált energiamennyiség kiváltására. A lényeg az erősen koncentrált energiamennyiség kiváltása.

    • A "gömbvillám" az a "gyújtás", a folyamat indikátora?

Nem gyújtás indikátora, hanem az a tolóerő, ami az objektum előrehaladását, mozgását biztosítja.

    • A "gömbvillám" halad az objektummal?

A gömbvillám az objektumon kívül kerül tértechnológiailag kialakításra, amit a sínpálya vonzása húz vissza az objektumba egy erőteljes hosszanti becsapódás által,  ami következtében a sínpályába bejut a töltés.

    • Az objektum egy vezető sínen halad? vagy csak ez egy "kilövő" sín és csak a gyorsítást segíti?

Nem. Az objektum semmilyen sínen nem halad, a sínkiképzés az objektumon van. Nincs kilövő sín a mozgást a "gömbvillám" tolóereje adja légtérben és űrben egyaránt.

    • Vagy kör alakú, és nem megy sehova, csak létrehozza a külső energia mezőt és generátorként működik,? (nade akkor az objektumnak nincs szüksége manőverező képességre ) akkor minek a sín?

Nem hoz létre külső energiamezőt. A technológiát finomítani lehet szögben a burkolaton, ami a teljes manőverezést elviekben biztosíthatja. Akár a sínekkel is lehet variálni.

    • A tolóerőt az objektumra visszaható  zárt rendszert biztosít?

Nem a tolóerő szabadon megmaradó energiamennyiség, hacsak a technológiát nem akarjuk jobban felturbózni sebességben. Ebben az esetben plusz technológiával visszacsatolható a "gömbvillám" energiamennyiségének a növelésére.

    • A külső térben létrehozott energia mezőn van a hangsúly, annak állandósításán, vagy az objektumon vagy a kettő egymásra hatása a cél ?

 Itt nincs energiamező, a  "gömbvillámok" állandósított rendszerén van a hangsúly ami kőrfolyamatot képez a hajtóműhöz. A "gömbvillám" és az objektum egymásra hatása a cél.

    • Az új techn. az energetikai képletek előállítása?

Alapkutatás tértechnológiai szükséges hozzá. A kiindulás megvan Tesla kutatásaira visszavezetve.

    • Mit lehet ezzel elérni, ha megvalósul ?

Üzemanyag nélküli légtéri és űrrepülést, amit földről indítani lehet segédhajtóművek és rakéták nélkül. Természetesen egy ilyen energiagombóc erősségét úgy kell kiszámítani alaphelyzetből, hogy a tömeggyorsításnak megfelelő legyen a kezdésnél. Mivel kőrfolyamat utána fennmarad az energia.  A fennmaradását vonzás biztosítja. Az energia megmaradás törvénye szerint működik.                                                                                   

További magyarázat: a "gömbvillám", ami egy sűrű energetikai töltéssel rendelkező egység létrehozása ötvözésekkel ellátva történik, ami az objektum mögött kerül kialakításra, amit az objektum hajtóműve generál kisugárzás által. Itt az energia kisugárzás nem igényel plusz energiát, mert az objektum mögött van és a tolóerő negatívuma biztosítja. Az alábbiakban a burkolati hajtómű egy komplex rendszerelemének szemléltetése történt.

Tolóerő negatívuma egy saját értelmezésben: Nálam a meghajtás következtében történő előre mutató elmozdulás helyén megmaradt kölcsönhatásra kiváltható erőbehatás "energia", amit a H1202/1 nél az objektum végén létrejövő pillanatnyi sugárzás megjelenése jelent és ami itt vonalként mutatkozik. Tehát nem kell kilökni a sugarat, mert az objektum eltávolodása által ugyan abban a fókuszban lesz amire célzottan szükség van.

- Helyváltoztatás: légtér, kozmosz egy dimenzióban

- Objektum alapforma leírása: szárny nélküli hároszögletű

- Objektum lokális tér kapcsolat: van adaptáció a térszerkezetből

- Objektum mozgásfunkciók: szokványos manőverezési képesség meglévő távvezérléssel és PC vel irányítható

 

  • Kutatások:
  • Műszaki leírás:

- Külső felépítés: 

- Objektum rendszerfelbontás szemléltetése:

- Alkatrészek és beépítettségük:

- Műszaki oldalról hajtómű folyamatszemléltetése egy egységre:

- Műszaki oldalról hajtómű folyamatszemléltetése hajtóműrendszerre:

- Burkolati hajtómű:

    . Indítása:

    . Fenntartott üzemmód:

    . Hajtómű átkapcsolási mechanizmusa  haditechnikai megoldásba fenntartott üzem mellett kétirányusítás:

  • Műszaki tervezés:

H1202/1 objektum  teljes felépítésének és működésének elemzése burkolati hajtóműre

  • H1202.1.M1. burkolati alkatrész: komplex alkatrész energetikai képlet kialakítására
  • H1202.1.M2. burkolati alkatrész burkolati vezetősín
  • H1202.1.M3. energetikai képlet maximális kialakulása során lévő elemzése (valamint altípusai a képlékenységre utalva a folyamatban történő átalakulásban)
  • H1202.1.M4.Burkolatban elhelyezkedő rendszer leírása ami a vezetősíntől a (H1202.1.M1.) -  hez juttatja az energiát
  • H1202.1.M5.manőverezés kialakítása és burkolati rendszerelméleti összefüggés műszaki háttere

H1202/1 adatlehívása:  H1202.1 1.burkolati alkatrész

Az objektum előzetes kőrvonalazott külső megjelenése és burkolati hajtóművének alapműködési  tisztázása után. A fent szereplő éjszakán két képmegjelenítésben tisztán kivehető módban látható információ:

  1. az energetikai képlet bemutatása amit a hajtómű képez gömb alakra belső és felszíni energiadinamikai mozgásokkal szabadon. A felépítése még így is érdekes és szabályozottságra utal.
  2. az energetikai képletet létrehozó mozgó alkatrészt nem tartalmazó alkatrész ami besüllyesztve a burkolatban több helyen is fellelhető.

a.)    skicc burkolat külső részén ami látható belőle

b.)    skicc az alkatrész hengeren belüli felépítése

c.)    skicc a henger formája, elhelyezései

d.)    keresztmetszeti ábra az alkatrészről

e.)    mivel két ugyanazon alkatrész kell az energiaképlet szemléltetésére kialakításánál ennek a skicce

- Funkciója a fent szereplő H1202.1 1. burkolati alkatrésznek: sugár mennyiségének, adagjának, szögének, töltésének, kiképzésének, formájának, sebességének kialakítása valamint két azonos sugár ütközésének kivitelezésére alkalmas mozgó alkatrészt nem tartalmazó speciális alkatrész. Rendszerintegráltan működtethető.

 ---------

  • H1202.1.E6.Indítás folyamata
  • H1202.1E7. Energia fenntartás folyamata
  • H1202.1.E8.Hajtómű biztonságos leállításának folyamata

 ---------

  • H1202.1.FE9.Energetikai képlet további alkalmazási területe „F” hajtóműből külön vezérlés által.

 ---------

Tolóerő-tömeg arány objektumra ( változtatásának lehetősége a külső hajtástechnikai így külső "hajtóanyag"  felhasználás következtében):

1. Effektív és belső tolóerő:

2. Hatásfokok:

3. Propulziós hatásfok:

4. Termikus hatásfok:

5. Teljes hatásfok:

6. Fajlagos jellemzők:

7. Ide vonatkozó rendszermegfelelő alkatrész(ek)....... paraméterei:

  • Megvalósíthatósági tech. realizációs leírása:
    • Alapkutatási modellezés az új technológiával:
    • Alkalmazott kutatás repülőeszköz burkolati kialakítására:
    • Kifejlesztés küszöbérték modellezéssel:
    • Első prototípus kialakítása: 


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 8
Tegnapi: 35
Heti: 8
Havi: 680
Össz.: 88 468

Látogatottság növelés
Oldal: H1202 Energetikai képletekkel történő meghajtás
HIPERSZONIKUS BURKOLATI HAJTÓMŰVEK - © 2008 - 2024 - burkolatihajtomu.hupont.hu

A HuPont.hu jelszava az, hogy itt a honlapkészítés ingyen van! Honlapkészítés Ingyen

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »