H1201 Alsó burkolati hajtómű kialakítás
Két válfaja:
-meglévő energiafelhasználásból azaz feltöltöttből való kőrfolyamat biztosítása (indításnál lényeges)
-közvetlen környezetből begyűjtött energia felhasználása (indításnál lényeges) mutatott burkolati hajtómű ami a Falcon HTV-2 höz lett viszonyítva ide sorólható. Légtérben a légellenállás csökkentését is ellátják kiképzésük értelmében.
- Helyváltoztatás: légtér, kozmosz egy dimenzióban
- Objektum alapforma leírása: szárny nélküli háromszögletű eddig leírtak az alsó burkolati hajtóműhöz link: JELENLEGI TRVEZETT TECH. "DARPA's Falcon Hypersonic" ÉS AZ IEGEN TECH ÖSSZEVETÉSE
- Objektum lokális tér kapcsolat: nincs adaptáció tértechnológiailag mind a tolóerőt mind a légellenállás csökkentést az alsó búrkolati hajtómű látja el.
- Objektum mozgásfunkciók: normál manőverező képességgel ellátott hagyományos távvezérléssel és PC vel üzemeltethető
- Külső felépítés:
- Objektum rendszerfelbontás szemléltetése:
- Alkatrészek és beépítettségük:
- Műszaki oldalról hajtómű folyamatszemléltetése egy egységre:
- Műszaki oldalról hajtómű folyamatszemléltetése hajtóműrendszerre:
- Burkolati hajtómű:
. Indítása:
. Fenntartott üzemmód:
. Hajtómű átkapcsolási mechanizmusa haditechnikai megoldásba fenntartott üzem mellett kétirányusítás:
Tolóerő-tömeg arány objektumra ( változtatásának lehetősége a külső hajtástechnikai így külső "hajtóanyag" felhasználás következtében):
1. Effektív és belső tolóerő:
2. Hatásfokok:
3. Propulziós hatásfok:
4. Termikus hatásfok:
5. Teljes hatásfok:
6. Fajlagos jellemzők:
7. Ide vonatkozó rendszermegfelelő alkatrész(ek)....... paraméterei: