Pilóta nélküli H1200-ás légi járművek navigációs és kiegészítő fedélzeti berendezései
Egy új navigációs módszer megjelenése érzékelhető a H1200-ás pilóta nélküli légi járműveknél, melynek alapján nincs szükség:
Az új rendszer ami a helymeghatározást és a navigációt segíti egy olyan levegőben található fizikai képződmény, mely csatornázott formában kimondottan jelátviteli sajátságokra épül. Maga a rendszer is energia szerűen viselkedik az átvitel alatt, de mégis mérhetők a csatorna fizikai paraméterei. Jeltorzulás a csatornázottság végett elviekben nem fordulhat elő. Ez a rendszer úgy is felfogható, mint a levegőben és az űrben lévő fix tájékozódási térkép bekalibrálva a pilóta nélküli légi jármű szenzoros aktiválása után. Az alapkutatás indításához a kiindulási mérések kialakítására a kutatási terv megvan. Előző kutatásaimban már foglalkoztam evvel a J-energiával, amit jelátviteli-eloszlási erőnek neveztem meg.
Mi az oka az új rendszer nélkülözhetetlenségének a H1200-ás légi járművek navigációjában:
Vázlat:
I. gyorsulással rendelkező technológiánál
II. fénysebességgel rendelkező technológiánál
III. dimenzióváltással (tér-idő ugrás) rendelkező technológiánál
IV. idősík ugrással rendelkező technológiánál
Azonos mind a 4 megoldásban, hogy műholdas segítség nincs jelen a navigációkban. Az objektumok magukban foglalják a tájékozódási és helymeghatározási felépítményeket. Rendszerbe van foglalva mind a 4 esetben a teljes burkolati hajtómű a belső fedélzeti felépítménnyel. A már említett előrejelző pozícionálás szintén mind a négy esetben érvényes attól függően, hogy a helyváltoztatást hogyan ( I., II., III., IV.) végzi az objektum. A szenzoros kiképzések kibővülnek 2 meghatározó és egymást támogató érzékeléssel, ami a térből történő energia felvétel és a térkiterjesztés általi érzékelések által helymeghatározásra alkalmas. A navigáció paramétereinek matematikai koordinátában lévő levezetései több pontúak (leírása)- pontokhoz kötötten megjelenik (leírása)- ami technológiai típustól függően követi a navigációs lehetőségek formáit (leírása).
Szenzor felépítése az új 2 fejlesztés beiktatásával:
Kombinációs fejlesztés a jelenlegi navigációs rendszer szükséges részeivel:
Szenzor érzékelésének kiterjedése pillanatnyi :
Szenzor érzékelésének szabályozása (anyagfüggés és energetikai jel fogadásának a leképezése alapkutatás a csatornafüggőség meghatározása anyagokra nézve valamint a jelrendszer szabálytalan lefutásának matematikai korrigálási lehetőségei:
................................................................
Fedélzeti "elektronika" rendszerbe foglalva:
I. Navigáció-burkolati hajtómű-haditechnika berendezése megnevezése NBH12-fedélzeti:
II. Felderítés-navigáció berendezése megnevezése FNH12-fedélzeti:
III. Burkolati hajtómű rendszerirányítási berendezése megnevezése BHR12-fedélzeti:
NBH12-fedélzeti: szenzor alkalmazása és adatfeldolgozása valamint PC-n történő vizuális ábrázolása, fedélzeti rendszerbe foglalása:
FNH12-fedélzeti: szenzor alkalmazása és adatfeldolgozása valamint PC-n történő vizuális ábrázolása, fedélzeti rendszerbe foglalása:
BHR12-fedélzeti: szenzor alkalmazása és adatfeldolgozása valamint PC-n történő vizuális ábrázolása, fedélzeti rendszerbe foglalása:
Folyt. köv.