HIPERSZONIKUS BURKOLATI HAJTÓMŰVEK

CÉL A KONKRÉT FEJESZTÉSEK SZEMLÉLTETÉSE EGY ÚJ TÍPUSÚ TERVEZÉS ELINDÍTÁSA ÉRDEKÉBEN KIEMELVE A HIPERSZONIKUS REPÜLŐESZKÖZÖK FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEIT

Pilóta nélküli H1200-ás légi járművek navigációs és kiegészítő fedélzeti berendezései

Egy új navigációs módszer megjelenése érzékelhető a H1200-ás pilóta nélküli légi járműveknél, melynek alapján nincs szükség:

  • GPS kapcsolatra.
  • Helyi gravitációs vektor mérésére (csak leszállásnál).
  • Mágneses  szenzorokra az északi irány meghatározására ( egy pozícionálás szükséges csak Földhöz kötött műveletnél).
  • Magasságmérésre abszolút nyomásmérővel.
  • Ultrahangos magasságmérés kis magasságokban.
  • Globális helyzet-meghatározásra.
  • Előre beprogramozásra.

Az új rendszer ami a helymeghatározást és a navigációt segíti egy olyan levegőben található fizikai képződmény, mely csatornázott formában kimondottan jelátviteli sajátságokra épül. Maga a rendszer is energia szerűen viselkedik az átvitel alatt, de mégis mérhetők a csatorna fizikai paraméterei. Jeltorzulás a csatornázottság végett elviekben nem fordulhat elő. Ez a rendszer úgy is felfogható, mint a levegőben és az űrben lévő fix tájékozódási térkép bekalibrálva a pilóta nélküli légi jármű szenzoros aktiválása után. Az alapkutatás indításához a kiindulási mérések kialakítására a kutatási terv megvan. Előző kutatásaimban már foglalkoztam evvel a J-energiával, amit jelátviteli-eloszlási erőnek neveztem meg. 

Mi az oka az új rendszer nélkülözhetetlenségének a H1200-ás légi járművek navigációjában:

  • Az összetett funkciók (hajtómű, felderítés) részét képezik.
  • Tér-idő ugrásnál a térszerkezet változást számszerűen számolni lehet belőle.
  • Mivel a nagy távolságok, az új technológiájú helyváltoztatások kizárják a műholdas és Földi stabil kapcsolatot vagy egyáltalán a kapcsolatot, ezért egy új navigációs megoldás szükséges.

Vázlat:

I. gyorsulással rendelkező technológiánál

II. fénysebességgel rendelkező technológiánál

III. dimenzióváltással (tér-idő ugrás) rendelkező technológiánál

IV. idősík ugrással rendelkező technológiánál

Azonos mind a 4 megoldásban, hogy műholdas segítség nincs jelen a navigációkban. Az objektumok magukban foglalják a tájékozódási és helymeghatározási felépítményeket. Rendszerbe van foglalva  mind a 4 esetben a teljes burkolati hajtómű a belső fedélzeti felépítménnyel. A már említett előrejelző pozícionálás szintén mind a négy esetben érvényes attól függően, hogy a helyváltoztatást hogyan ( I., II., III., IV.) végzi az objektum. A szenzoros kiképzések kibővülnek 2 meghatározó és egymást támogató érzékeléssel, ami a térből történő energia felvétel és a térkiterjesztés általi érzékelések által helymeghatározásra  alkalmas. A navigáció paramétereinek matematikai koordinátában lévő levezetései több pontúak (leírása)- pontokhoz kötötten megjelenik (leírása)- ami technológiai típustól függően követi a navigációs lehetőségek formáit (leírása). 

Szenzor felépítése az új 2 fejlesztés beiktatásával:

Kombinációs fejlesztés a jelenlegi navigációs rendszer szükséges részeivel:

Szenzor érzékelésének kiterjedése pillanatnyi :

Szenzor érzékelésének szabályozása (anyagfüggés és energetikai jel fogadásának a leképezése alapkutatás a csatornafüggőség meghatározása anyagokra nézve valamint a jelrendszer szabálytalan lefutásának matematikai korrigálási lehetőségei:

 

................................................................

Fedélzeti "elektronika" rendszerbe foglalva:

 

I. Navigáció-burkolati hajtómű-haditechnika berendezése megnevezése NBH12-fedélzeti:

II. Felderítés-navigáció berendezése megnevezése FNH12-fedélzeti:

III. Burkolati hajtómű rendszerirányítási berendezése megnevezése BHR12-fedélzeti:

 

NBH12-fedélzeti: szenzor alkalmazása és adatfeldolgozása valamint PC-n történő vizuális ábrázolása, fedélzeti rendszerbe foglalása:

 

FNH12-fedélzeti: szenzor alkalmazása és adatfeldolgozása valamint PC-n történő vizuális ábrázolása, fedélzeti rendszerbe foglalása:

 

BHR12-fedélzeti: szenzor alkalmazása és adatfeldolgozása valamint PC-n történő vizuális ábrázolása, fedélzeti rendszerbe foglalása:

 

Folyt. köv.

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 33
Tegnapi: 16
Heti: 106
Havi: 670
Össz.: 88 458

Látogatottság növelés
Oldal: Pilóta nélküli H1200-ás légi járművek navigációs és kiegészítő fedélzeti berendezései
HIPERSZONIKUS BURKOLATI HAJTÓMŰVEK - © 2008 - 2024 - burkolatihajtomu.hupont.hu

A HuPont.hu jelszava az, hogy itt a honlapkészítés ingyen van! Honlapkészítés Ingyen

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »